Sto lat!

Dziękuję tym nielicznym, którzy odnaleźli ten blog w odmętach Internetu, za podtrzymywanie mnie na duchu. Te całe sześć komentarzy faktycznie odnoszących się do treści, z których pięć napisała Yuu, a jeden Hamsterciara, okazało się największym wsparciem i nagrodą przy prowadzeniu tego bloga. Jestem Wam z całego serca wdzięczna!

16 postów
108 stron w Dokumentach Google
23 500 słów,
152 000 znaków

Jestem dumna. Naprawdę dumna. Po raz pierwszy w życiu wytrwałam tak długo, a powyższe liczby to dla mnie szok. Musiałam sprawdzić, czy czegoś nie policzyłam kilkakrotnie.

Staram się publikować co miesiąc. Różnie wychodzi. Styczeń, czerwiec i sierpień pozostały smutne i puste, w maju za to opublikowałam aż cztery posty, w kwietniu też sporo – trzy. I październik też może się pochwalić dwójką.

Pozostaje życzyć sobie powodzenia na ten rok. I chciałabym naprawdę móc wam zaoferować chociaż 12 postów. To mój cel. To minimum zamierzam osiągnąć, choćby nie wiem, co.

12 postów z Pieśni Lodu i Ognia bądź Gry o Tron. Da się zrobić.

Poza tym marzy mi się jeszcze blog marvelowski. I potterowski. No i oczywiście ambitny projekt – fantasy. To wszystko będzie. Nie wiem, czy do następnego 31 sierpnia. Może później. Ale będzie. Obiecuję.

Zastanawiam się, ile z tych 1 500 wyświetleń nabiłam eksperymentując z szablonami. Obstawiłabym ponad dwie trzecie. Trochę przykre. I do tego nadal wisi domyślny z Blogspota…

W każdym razie: dziękuję Wam, moi drodzy, nieliczni, ale za to jakże wyjątkowi, czytelnicy. Yuu, Hamstercio oraz Wy, milczący. Liczę, że ktoś ze mną zostanie, a może nawet to zacne grono czytających i komentujących się powiększy.

Pozdrawiam Was z całego serca.



Dmuchając tort blogasek życzy sobie niewielu rzeczy: Wichrów Zimy, Snu o Wiośnie i paru dodatkowych komentarzy.

Komentarze

  1. Zapraszamy na nowy portal pisarski t3kstura.eu oraz do literackiej zabawy Trening Wyobraźni:
    http://t3kstura.eu/index/Forum/Trening-Wyobrazni.php

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmierć, która dzieli; śmierć, która łączy

Pozory mylą 9: Lyanna II

Pozory mylą 10: Staruszka I